Minősítéseink

refintlogo color big

bazisintezmeny logo

okoiskola

Következő esemény
DÖK nap
Courtesy of Go Mylo Countdown
Keresés az oldalon
Képes krónika

Thumbnail image

Tanulói laptop program

Magdi 2016

Nagy Czirok Lászlóné, igazgató

sitelogo hatartalanul

tehetseghu 234x60

Látogatók
Oldalainkat 29 vendég böngészi
Statisztika
Tagok : 44
Tartalom : 656
Tartalom találatai : 394823
Látogatószámláló
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa165
mod_vvisit_counterTegnap571
mod_vvisit_counterA héten2806
mod_vvisit_counterMúlt héten3595
mod_vvisit_counterEbben a hónapban7065
mod_vvisit_counterMúlt hónapban15500
mod_vvisit_counterÖsszesen875732
Bejelentkezés
Bejelentkezés tanárok részére.



Esélyegyenlőség

2004. januártól veszünk részt integrációs pedagógiai program megvalósításában.

A programba a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók kerülhetnek be, akik megfelelnek a törvényben foglalt feltételeknek. Azok a gyerekek, akiknek az otthoni mikrokörnyezet kevesebb lehetőséget nyújt képességeik kibontakoztatásához, és szükségük van az előítéletek csökkentésére, megszüntetésére alkalmas környezet (együttműködő, elfogadó) kiépítésére, továbbtanulási esélyeik kiegyenlítésére, melyeknek a színtere az iskola lehet.

Vannak közöttük tehetséggondozásban részesülők és felzárkóztatásra szorulók egyaránt.

A megvalósítás keretében heti rendszerességgel mentortanárok foglalkoznak a gyerekekkel. Tanulmányi munka mellett szociális és kulturális hátrányaik enyhítése is fontos megoldandó feladat.

A nevelők fejlesztési tervet készítenek a programban részt vevőkről, ez alapján végzik fejlesztő munkájukat, melyről háromhavonta értékelést készítenek a szülők bevonásával.

Pályázaton nyert pénzből tudjuk megvalósítani anyagi támogatásukat. Ruházatuk felfrissítését és tanszereik megvásárlását támogatjuk ebből a keretből.

A tanulók évente több alkalommal színházba mehetnek, filharmóniai előadásokon, könyvtári, múzeumi rendezvényeken vehetnek részt.

Szocializációs téren a pedagógusok egyénre szabott módszerek, eszközök ismereteivel és azok alkalmazásával a gyerekek társas kapcsolatait, egymást segítő közösségeit, kommunikációját fejlesztik.

Pedagógiai programunk része IPR programunk is, melyben jó gyakorlatként átvehető mini projekteket dolgoztunk ki néhány, a tanítást-tanulást segítő és értékelő eszközrendszer elemeiből.

Munkánk eredményességét esélyegyenlőségi folyamatszabályunkban megfogalmazott indikátorok megvalósulásával mérjük, illetve ez alapján határozzuk meg további feladatainkat.